مهر و محبت

در این وب لاگ مطالبی در زمینه موضوعات مربوط به علوم قرآنی ارائه می شود.

مهر و محبت

در این وب لاگ مطالبی در زمینه موضوعات مربوط به علوم قرآنی ارائه می شود.

خوشبختم


دنبال یه ringtone  خوب برای گوشیم میگردم.هر چی میذارم به دلم نیست. دنبال موسیقی بی کلام هستم اما شاد . یک دفعه میرسم به آهنگ مازیار فلاحی ...

تو سراپا احساسی تو خود عطر یاسی
اگه تو با من باشی زندگیمو می سازی
دست تو توی دستم عشق تو توی قلبم
من همیشه عاشقت بودم و بازم هستم
دوست دارم دوست دارم و بی قرارم
خوشبختیمو با تو میخوام با تو آروم روزگازم

با خودم میگم چه اشکالی داره بذار هر بار که گوشیم زنگ میخوره این شعر توی گوشم بپیچه و حس خوب و حرفهای مثبت این شعر حالم رو خوب کنه و یادم بیاد که یه نفر واسم بی قراره حتی اگه خودش یادش نباشه 
یاد 4-5 سال پیش میافتم توی فرودگاه مهر آباد . یه مرد قرمز پوش جلوی ما بود . به خواهرم زدم و گفتم نگاش کن این پسره همون خوانندهه است . خواهرم نگاه کرد و گفت کدوم خواننده ؟ یه خورده به مغزم فشار اوردم و اسمش یادم اومد . مازیار فلاحی . خواهرم دوباره نگاه کرد . شاید هنوز نشناخته بودش . اما امروز کمتر کسی هست که از آهنگ های احساسی مازیار فلاحی بی خبر باشه .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.