مهر و محبت

در این وب لاگ مطالبی در زمینه موضوعات مربوط به علوم قرآنی ارائه می شود.

مهر و محبت

در این وب لاگ مطالبی در زمینه موضوعات مربوط به علوم قرآنی ارائه می شود.

آی دل

بعد از دیدن نمره ی علم مواد کلاً حال بدی دارم و نا امید از همه ی نمره هام . امروز سعی میکنم با حال بهتری شروع کنم میرم توی صفحه ببینم نمره ایی زدن یا نه . می بینم درس نقشه کشی که شبش از استرس به شدت حال بدی داشتم و امتحانم رو به خاطر استرس خیلی زیاد خراب کردم استاد نوشته برای دیدن نمره ها فردا بیاید دفتر من ... عصبی میشم ... خوب آخه استاد اسماً استاد فکر اینو نکردی شاید کسی مسیرش دور باشه نتونه بیاد ؟؟ فقط برای دیدن یه نمره باید فردا 40 کیلومتر برم و برگردم آخه این چه کاریه ؟ مثل خیلی از استاد های دیگه نمیشد نمره ها رو توی صفحه ی انجمن بزنی ؟ امان از آدمهایی که از اذیت کردن دیگران لذت می برن . همین استاد به خاطر اینکه سی دی پروژه همراهم نبود پروژه ام رو نگرفت و مجبورم کرد فردا دوباره فقط برای تحویل پروژه برم دانشگاه . هر چی بهش گفتم پروژه امو بگیر فایلشو واست ایمیل میکنم که دوباره این همه راه نیام به خرجش نرفت . نمیدونم والا چه لذتی داره ؟! بی نهایت از این درس میترسم و حتی می ترسم فردا برم نمره ام رو ببینم ، با خودم میرم رفتن چه فایده ایی داره این استاد که حرف آدم رو نمی شنوه و همیشه کار خودش رو میکنه . اما بازم یک شانسه ... خیلی میترسم ...نذر کردم و تلاشم رو هم کرده ام و میکنم بقیه اش با خودت خدای خوبم . این درس رو که پاس بشم ( معدل پیشکش ) کلی خیالم راحت میشه . البته یه امتحان دیگه هم هست که میانترمش رو شدیداً خراب کردم ولی پایانترمش خوب شد....

+ خدایا این روزها هم خوب بگذره لطفاً . ممنون :)



هر جا که خندیدم اشکمو در آوردن

ای بابا آدما گندشو در آوردن

من خودمم بذارید خودم باشم

اگه آدمید بذارید آدم باشم


آی دل - سینا حجازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.